środa, 29 czerwca 2016

Jak urządzić kącik dwóch maluszków we własnej sypialni?


     Jeśli szukacie inspiracji do urządzenia kącika dla swojego maluszka, zapraszam do naszego świata! Od ponad miesiąca Gucio i Leoś śpią w osobnych łóżeczkach i mniej więcej od tej pory zbieram się, by Wam pokazać ich kącik, który urządziłam razem ze Smukke - pięknym miejscem w sieci <3 Martwiłam się, że podwójny kącik maluszka może być dużym wyzwaniem, by był jednocześnie funkcjonalny, jak i po prostu ładny. Szczególnie, że nasza sypialnia jest na poddaszu, czytaj - sporym utrudnieniem są skosy... Na szczęście po raz kolejny powiem - DA SIĘ!



Nie wiem, czy pamiętacie, ale decyzja o zakupie domu była bardzo szybka. Po wielu bojach i trudach ostatecznie klucze trzymaliśmy w ręku 23 września - od tamtej pory odliczam kolejny, wspaniały etap naszego życia, więcej przestrzeni, własny ogródek... Ale ponieważ liczyłam się z możliwością szybszego porodu i przewidywałam go mniej więcej na listopad, zostało nam niewiele więcej jak pięć tygodni na remont. Dwustumetrowy dom, zamieszkały przez ponad dziesięć lat, dość mocno już zużyty, został więc tylko odświeżony i wyposażony w najpotrzebniejsze sprzęty i meble, większość... z odzysku, pozbierana po rodzinie, itp. Wiecie, co mam na myśli. Wiedzieliśmy, że z czasem, po kolei, będziemy wykańczać kolejne pokoje, kuchnię, łazienki... że nie wszystko naraz, bo po prostu nie damy rady.
Minęło ponad pół roku od przeprowadzki, a my dopiero teraz szykujemy się do kolejnych remontowych rewolucji. Przez ten czas nie zmieniało się w domu praktycznie nic - jak można się było spodziewać, zupełnie nie miałam głowy do urządzania się od momentu powitania na świecie dwóch najbardziej absorbujących i najkochańszych przeszkadzajek na świecie ;) Całe szczęście, że pokoje starszaków - jako że wcześniej dom zamieszkiwały dziewczynki - zostały jako tako przygotowane do wygodnego mieszkania, bo musieliby mieszkać w różowych apartamentach :D
Ale męczyło mnie i uwierało bardzo, że żadne pozostałe pomieszczenie nie jest tak naprawdę "moje", że panuje wszędzie absolutny misz-masz stylistyczny, żaden mebel nie pasuje do drugiego i tak dalej... znacie to pewnie... Dlatego przy urządzaniu kącika bliźniąt dałam z siebie wszystko. Na szczęscie, trafiłam na piękny sklep ze skandynawskimi dodatkami wystroju wnętrz, www.smukke.pl. Dostępna jest cała seria Bloomingville Mini, dla których po prostu totalnie przepadłam...  Zrobiłam chociaż tyle, aż tyle; dla siebie, mojego spokoju ducha, żebym mogła chociaż tu "cieszyć oko" i dla moich maluszków, by od małego wzrastali w pięknym otoczeniu. W końcu co jak co - ale dobry gust kształtuje się od urodzenia ;)







 Dzięki skosom i takiemu układowi łóżeczek - moje maluszki mają obaj taki widok nad głową <3








Diabeł tkwi w szczegółach.. zakochałam się w tych koszach i pojemnikach. Czego jak czego, ale "przydasiów" w sypialni mam masę - smoczki, pieluszki, chusteczki, a nawet podręczna apteczka, jakby w nocy zdarzyła się gorączka czy ból ząbkowania... Dzięki tym pojemnikom wszystko jest utrzymane w porządku i jeszcze cieszy oko!


Jako pojemniki wykorzystałam także osłonki na doniczki ;) Nie umiem dbać o kwiaty, chyba że sztuczne, a tak cudne doniczki nie mogły się marnować ;) Dlatego wypełniłam je smoczkami i innymi drobnymi akcesoriami ;)


     Zakochana jestem w tych chorągiewkach... nie martwcie się ostrymi rogami - zawiesiłam je obok łóżeczek, nie nad. Maluszki nie mogą ich dotknąć, czytaj zrzucić na siebie - ale popatrzeć - owszem :D 







Jeszcze słówko o pościeli... długo szukałam takiej, która spełniłaby moje oczekiwania, była wyjątkowa, miękka, i miała z dwóch stron różny wzór. Ostatecznie postanowiłam zrobić je na zamówienie i wybrać taki wzór, jaki mi pasuje. :) Piękne prześcieradła w chmurki - zdobyłam w Ikei ;)




  
Przydatne linki:
Pojemniki - Bloomingville Mini / H&M
Walizeczki - Bloomingville Mini
Wieszaczki - Bloomingville Mini
Drewniane girlandy - Maszyna Kreacji
Pościel - Fabryq.pl / Ikea
Maskotki - TOUS
Lampka chmurka - A little lovely company 
Kocyki bambusowe - La Millou
Łóżeczka - Pinio Moon
Literki String Art - Piękny prezent od utalentowanej koleżanki :D <3

  Moje maluszki wyglądają na zadowolone.. a ja, budząc się na wprost tego uroczego kącika, od razu mam lepszy poranek - szczególnie, że z rana sypialnia zalana jest wprost światłem. Cudowny widok. Boski!..
A Wam - jak się podoba?


~ P.

19 komentarzy:

  1. Cudnowny pkoj. W skosach i widoku z okien jestem zakochana! Pati, szczesciaro! I bardzo fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kącik :-) a z tym remontowaniem " na raty" w pełni rozumiem i podzielam "ból" ;-) do naszego domu wprowadzaliśmy się kiedy byłam w ciąży i tez determinantem był czas i ograniczone środki, wiec wiele rzeczy jeszcze jest nie po mojemu ;-) ale tłumacze sobie (jakoś muszę ;-)), ze dzięki temu mogę lepiej po planować, pozbierać więcej inspiracji i mieszkając na żywo sprawdzać jakie rozwiązania się sprawdzą ;-)bo często robiąc na szybko byle było mało potem cieszy. Na szczęście właśnie przez dodatki można nawet znienawidzoną łazienkę zmienić w miejsce nieco bardziej przyjazne oku :-) niecierpliwe czekam na więcej postów wnętrzarskich :-) (do tego z salonem z poprzedniego mieszkania wracam co jakiś czas i tak sobie oglądam :-))buziaki dla całej piątki :* Kamila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To boli jak cholera, ale teraz za o w wakacje odbijamy wszystko hurtem ;) I ja już jestem przerażona. Tzn wszystko prócz łazienek. Będzie się działo :D

      Usuń
  3. Bardzo fajny koncik dla slodziuchow!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pat kącik wyglada przepięknie ! jak z niczego mozna zrobic COŚ za pomocą kilku stylowych gadżetów. Smukke i bloomingville.. Zakochałam sie! i na pewno sprawie sobie taki kosz i dywanik ��

    OdpowiedzUsuń
  5. Łóżeczka cudne. <3 Piękny pokoik. Idę obczajać sklep smukke. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O jaaaaaaa pięknie. Jeszcze starszakow gniazdko pokaż, bo jestem pewna, że też super mają. Dekoracje mega.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe inspiracje! wszystko jest takie śliczne i pasuje do siebie! Ja za 4 miesiące rodzę i nie mogę się doczekać ponieważ lada moment będziemy urządzać pokoik dla Helenki :)

    OdpowiedzUsuń