czwartek, 26 września 2013

Jesień z Escarabajo oraz ciężka walka z dużą formą - wygrana!


     Jakiś czas temu wygrałam w jednym z blogowych konkursów bon na zakupy w sklepie Escarabajo.pl :) Powiem Wam, że bardzo się ucieszyłam, tym bardziej, że akurat przeceny były i za bon mogłam kupić moim bojsom aż 5 zajefajnych koszulek :D Zamówiłam, przyszły i ... jakość znakomita! Szczególnie longsleeve, bawełna z efektem brzoskwini, mioooodzio. Obiecałam, że parę słów napiszę o tych bluzkach,  bo Escarabajo prowadzi to taka sama potrójna mama jak ja, a co jak co, przedsiębiorcze mamy to ja wspierać bardzo lubię, choćby dobrym słowem :)
Co z tego, że koszulki są z letniej kolekcji - tshirty nosimy cały rok, w wersji pod spód albo na wierzch, szczególnie, gdy wzór nadruku jest fajny. Marynarskie motywy absolutnie uwielbiam, a szara bluzka z kotwicą - z napisem PO POLSKU - "morze" - urzekła mnie totalnie. Plus białe bluzki - absolutny must have w każdym sezonie, jako baza do wszystkich stylóweczek - idealna. Cieszę się, że mogłam skorzystać z ich promocji, a tym bardziej, że taka dobra jakość. Także serdecznie polecam.
A tak bluzki sprawdziły się w jesiennych stylówkach :) Fajnie wpasowały się też nowe szaliczki BPM, czyli bardziej obfite chustki na szyję dla starszaków :)


























A teraz pokażę jeszcze parę nowych uszytków :) Na uwagę zasługują przede wszystkim DUŻE FORMY. Pierwszy raz przyszło mi się zmierzyć z tak dużym zamówieniem od jednej osoby. Do uszycia - dwie personalizowane narzuty na łóżko w rozmiarach, uwaga, 130x200 (!!!) oraz dwie poduszki. Dla mnie, która szyła dotąd kocyki dla maluchów, to był szok ;) Namęczyłam się bardzo, żeby było równo, żeby aplikacje dobrze wyszły, żeby było po prostu tak, jak miało być. Natomiast ogromnym funem było dla mnie to, że miały to być różowe kapy, czyli kropeczki, kokardeczki, różowe guziki... I teraz jestem baaardzo zła, bo zdjęcia robiłam rano, kiedy światło było zimne, brzydkie :( Nie oddają te zdjęcia, niestety, uroku tych narzutek, bo generalnie materiały są te same, które używane były do dreskocyków małych. Także słodko, różowo i romantycznie :D Musicie to sobie "dopowiedzieć".











I na koniec kocyk Wikingowy :)) na pomarańczowym minky, 100x150cm





UFFFFFF. :) Narobiłam się, ale było warto, mam nadzieję, że nowi właściciele będą zadowoleni :))

~PaT 

15 komentarzy:

  1. Widziałam na własne oczy całą masę cudności do wysyłki! Piękny komplet! Gratuluję - wiem trochę,że te formy duże wymagają cierpliwości:) I BamBamy na żywo - CZAD!

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczne te chustki :-))))
    super stylizacje :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. kocyk Wikingów! coś mi się zdaje że i ja będę taki zamawiać, jak tylko młodemu ogarnę pokój

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnych masz tych Bojsów! :) Koszulki świetne, też się na nie czaję ( te z długim rękawkiem):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wikingowa posciel jest bardzo męska. Gdybym miała syna... A jak widzę tych Twoich bojsów, to wcale nie patrzę w co ubrani, bo takie mają zawsze buzie uśmiechnięte, że mi bezz różnicy czy im czapk pasuje do spodni ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe :D Ja tam nie jestem mistrzynią stylówek, szczerze, to gdybym miała nad każdym ich outfitem myśleć, co, gdzie, do czego... to chyba bym nigdy z domu nie wyszła :D Czasu by mi zabrakło hehe!

      Usuń
  6. Ci ta duża forma wyszła cudownie :) za oknem deszcz i zimno a tutaj takie mięciutkie cudowności i w dużej formie i małej formie. Dobra, przyznaję się, zakochałam się w tych kapach i poduchach ♥
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne komplety i mega fajne zamówienie :) Choć w warunkach mieszkaniowych rozkładanie takich dużych form to zgroza, pamiętam, jak swoją kołdrę szyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Do wiadomości:

    Dostępny kredyt w Rosji i Malezji w 2% stopy procentowej. Oferujemy od $ 50,000 do $ 500 milionów Stany Zjednoczone Dollars.Email nami poprzez: gary.daniel2020@outlook.com

    Skontaktować aby uzyskać więcej informacji:
    Z poważaniem
    Mr.Gary Daniel
    CEO / Prezes
    E-mail: gary.daniel2020@outlook.com

    OdpowiedzUsuń